!CLICK!



FOR



!DISCOUNT!



FOR



YOU



NOW


Sunday, November 6, 2011

Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!)


Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! /  Yo se leer!)


CHEAP,Discount,Buy,Sale,Bestsellers,Good,For,REVIEW, Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!),Wholesale,Promotions,Shopping,Shipping,Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!),BestSelling,Off,Savings,Gifts,Cool,Hot,Top,Sellers,Overview,Specifications,Feature,on sale,Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!) Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!)






Snug as a Bug / Arropadito y a gusto: Biblical Values (I Can Read! / Yo se leer!) Overview


Level-one readers will enjoy reading this delightful rhyming bedtime story. They'll learn that God has given animals places they can sleep. And while God loves animals, he has a special love for children. Humorous and colorful illustrations make this a fun book to read over and over again. Los lectores de nivel 1 disfrutaran al leer este encantador cuento antes de irse a la cama. Aprenderan que Dios les ha dado a los animales lugares donde pueden dormir. Y en tanto que Dios ama a los animales, siente un amor especial por los ninos. Las ilustraciones comicas y a todo color hacen que sea una diversion leer este libro una y otra vez.